Friday, March 7, 2008

ျဂဳိဟ္ေကာင္

္ေဟာဒီလုိ ေန.မ်ဳိးမွာ ေပါ.

လူ.ေလာက ၾကား002.oldladysketch

အေမ က်ေနာ္.ကုိ  ဖြားခဲ.တာေလ

 

ရင္ခြင္ထက္ထား

ငယ္တုန္းေတာ.သား

ၾကီးရင္ အားျဖစ္မဟဲ.လုိ.

အေမ. ေမ်ွာ္လင္.ခ်က္ရွည္

က်ေနာ.ကုိ  စိတ္ပ်က္ေနျပီလားအေမ

 

က်ေနာ္ဟာ အေမ.အတြက္

၀န္တင္ ရထားတစ္စီး

ယံုၾကည္ခ်က္ေတြ ေ၀၀ါးေစသူ

အေမ.ရဲ.အသည္းထက္က

ခပ္ပါးပါး ျမွားခ်က္လား အေမ

 

တပ္ေတာင္တာ ဗုိလ္ထုနဲ.

ေလာကရဲ႕ ရက္စက္မႈကုိ

အျပဳံးနဲ. အံတုခဲ.သူ

အခုဆုိ  က်ေနာ္ အတြက္

မ်က္ရည္ေတြ  ေ၀ေနရျပီေပါ႕  အေမ

 

ေဟာဒါ မိန္ရာသီဖြား

က်မရဲ.သားေလ

ေနတက္မွာေမြး ၊

က်မတုိ.နဲ.အက်ဳိးေပးမဲ.ကေလး ဆုိတဲ.

မိတ္ဆက္စကားေတြ 

မၾကားနိုင္ေတာ.ဘူးေပါ႕အေမ

 

သကၠရာဇ္ေတြ သာေျပာင္းသြားတယ္

က်ေနာ္က မေျပာင္းလဲေသးဘူး  အေမ

ျမစ္ကုိအလ်ားလုိက္ ကူးမိသူ

အဆုံးရႈံးမ်ားနဲ. ဘ၀ကုိေလာင္းေၾကးကစားသူ

အတၱဥခြံ က်ဥ္းက်ဥ္းေလးထဲက

ေဖာက္ထြက္ဖုိ. မရဲခဲ႕သူေလ

(ဒီအရက္ေတြကုိေသာက္ေသာက္မေနပါနဲ.သားရယ္)

ခြင္.လြတ္ပါ    အေမ............

က်ေနာ္လည္းေလ

အေမ႕ရဲ.ဒုကၡအုိး ေလးပဲေပါ႕ ..........  ။

                              ေမာင္ဖုန္းျမင္.(၆.၃.၂၀၀၈)

၆.၃.၂၀၀၈တြင္က်ေရာက္ေသာ က်ေနာ္.ေမြးေန.အမွတ္တရ ေရးဖြဲ.ပါသည္..။

(ဒီပုိ.စ္ေလးကုိ windows live writer နဲ.ေရးပီးစမ္းတင္ၾကည္.တာ မဆုိးဘူးဗ် အဆင္ေျပသား)

4 comments:

ThinkingHoney said...

Happy Belated Birthday ပါ။ တို႔လည္း ျမစ္ကို အလ်ားလိုက္ကူးမိတာပါပဲ။

ေတာကကိုရင္ said...

ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေမြးေနျဖစ္ပါေစဗ်ာ..
ကဗ်ာလာဖတ္ရင္း ေမြးေန႕ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္...

mgphonemyint said...

ေမြးေန. ဆုေတာင္း အတြက္ ဟန္နီ ႏွင္.ကုိမုတ္သုန္ ကုိ ေက်းဇူးအထူးပါဗ်ာ

mama said...

ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ျဂိဳလ္ေကာင္ လို႔ သတ္မွတ္ထားတာ ေတာ့ မဟုတ္ေသးဘူးထင္တယ္...။